Wednesday, August 1, 2007

Porilompidest ringiga!

Ma ei tea, kas õnneks või kahjuks, kuid Piretiga mööda poode lennates lendasime minu soovil Sportlandis läbi, see Kaubamajas tegutsev Land. Anyway.... Mulle meenus, et Sportlandis on mulle jalanõudevalik Eestis kõige enam meeldinud, sest just nende retro/vabaajajalanõud aktiveerivad minu süljenäärmed.
Soodustavatel asjaoludel sealt leiduski my best choice, on followed picture:





SWEET!

Kui mul peaksid konservi põhjustatud villid ja valud ära kaduma, siis ma asun neid taaskasutama. Teate küll seda uue-kossi-kammajaad, eriti kõvad ja eriti kandmata. Kuna poeproovikas oli laiaks proovitud, tundus jalas väga yummy.

But these are just too fresh!

Ma ei tea, kas keegi teist on näinud filmi "Just For Kicks"? Ei? Really? No, are you serious?
IMDB http://imdb.com/title/tt0451090/

Arvan, et mina 80ndates NY's elada küll ei tahaks! Mu koss pole alati fresh ja sellepräast ma nuga ka ei soovi saada!
Päev algab jalanõude pesuga hambaharja ja lapikesega, siis järgneb riiete kombineerimine ning alles see järel kõik muu eluks vajalik, i.e. kino, break, beat, sõbrad.
Filmist endast: Montaaz on päris huvitavalt lahendatud, visuaalid on orignaalsed ja hästi läbi mõeldud. Mõnes kohas ajab närvi mustade keelekasutus, kui millestki ei saa aru ja kordus muutub puiseks. Tekib ka kohti, kus tegevus venib ja boredom kütab.
Subkultuur, life-style. Soovitan, kel huvi sneakers'ite ja kicks'ide vastu.

Noh, ma ei tea ka, kas ma ikka läheksin haruldaste kosside pärast niggale pussiga kõrri, aga elab-näeb!:D

No comments: