Tuesday, August 28, 2007

2nd hand



Kas sa tead, et klikkides pilt suureneb? Jah??

Tra kes palus joontel alla tulla? Üldse on see teema siin mnnistunud. Üleliigne pilt ei tahtnud kustuda ja mingi närune triip tuleb alla ja ma ei leia kohta, kust ära saab. Hea aff.... ma ei taha ka nii kirjutada.

Aga noh.... Lendasin jälle kaltsu ja tulin pungil kotiga välja. Typish Aalo.

Esimene on sügava V-kaelusega üliõhuke trikotaazist värgens... Pulloover? Tahtsin sügava V-kaelusega midagi õhukest ja mõnusat ja sain ka, mis siis, et alles nädalaid hiljem.

Järgmisena tulevad tumesinised velvetid. Väga tumedad on ja mõnest kohast tundub olevat kulunud, mis vormib visuaalselt huvitavamaks, millele lisandub velvetile omane värvimuutus valguse ja kanga liigutamisega. Kusjuures selle firma nimi on tõesti Mac. Mul pole küll veel mäkiläpsi, kuid on juba mäkipüksid!!!! Ma vist säästsin just 19 984 krooni (läptopi hind)????

Järgmine on roosa, tumesiniste triipudega värgens. Urbanoutfitters.com nimetab neid "polodeks". No las olla siis polo, tean nüüd ise ka, et see on p o l o. Polod ei meeldi mulle. See polo on nii meeletult typish irish. Selles seal oleksin ma hall mass. Nagu soccer team on poisikesed eristamatud tänaval, iga teine roosam kui järgmine ja eelmine kokku. Vähemalt siis oli nii.... EWWWWW

Ma ei julge homme linna lennata Aixõõ'ga hängima. Igaks juhuks mõttes, äkki lendan jälle kaltsu... Oh seda rahabossi...........

Pükstega oli naljakas lugu see, et ma proovisin nad jalga ja kusjuures nad olid umbes pool numbrit kitsad. Ühe sõnaga... need püksid on kitsad. õnneks annab velvet järele. EHK ta venib kuni sa neid kannad. Fittivad ilsuti vastavalt kehale. Aga... Kui sa neid ära pesed...... hihihihii.... Siis on jälle kokkutõmbunud!! Mõtleisn,e t pohhui, et kitsad veidi, võtan kaalust alla, küll siis kannan, sest ma lihtsalt pean need omale saama. Nüüd ma ei saa neid enam jalast. Appi.... (ma saan neid ilsuti jalast... kuid ma ei taha!!!:D)

Muidu statistika mõttes täna mõtlesin, et mida ja kui palju ma olen pärast töölt lahkumist poodlenud kaltsust.

2 pusa
4 triiksärki
2 teesärki
1 polo
2 paari pükse
2 salli
1 sviiter

Mitte kaltsust:

1 paar sneakers'eid


Ma ei taha mõelda, ma tahan osta! Nahhui

No comments: